• De allerbeste service en support
  • 2 jaar garantie
  • Installatie én uitleg bij levering
  • Topkwaliteit

Is mensen helpen, adviseren en support leveren echt jouw ding?

Wij zoeken iemand die geen praktisch probleem uit de weg gaat en denkt in mogelijkheden. Een oplossingsgerichte medewerker die voor onze klanten en collega’s door het vuur gaat. Jij bent het eerste aanspreekpunt voor iedereen die op zoek is naar technische ondersteuning. En je krijgt energie van het snel en succesvol beantwoorden van allerlei verschillende vragen.

Herken je jezelf hierin? Lees dan vooral verder.

– Locatie: Winterswijk
– Uren per week: 24-40 uur

Solliciteer

Wat ga je doen?

Telefonisch of via ons online supportportal komen dagelijks de meest uiteenlopende technische hulpvragen binnen. Via je BRM-collega’s, ons partnernetwerk of van bestaande klanten. Al deze vragen behandel je zo efficiënt mogelijk.

Door de juiste vragen te stellen bepaal jij vanuit Winterswijk wat er aan de hand is en hoe het opgelost kan worden. Van de meest voorkomende problemen en storingen weet je de oorzaak en de oplossing. Bij uitzonderingen kies je alsnog de beste route naar een passende uitkomst. Jij beoordeelt steeds de situatie en kiest het beste scenario. Hoe beter je zaken op afstand kunt oplossen, hoe minder je je collega’s hoeft in te plannen voor een klus op locatie.

Je bent communicatief sterk, klantgericht en werkt aan connecties voor de lange termijn. Dat doe je door te luisteren, samen te vatten en door te vragen. Mondeling en schriftelijk verwoord je je mening en ideeën beknopt en duidelijk. Alle info en gegevens leg je goed vast, zodat iedereen die het aan gaat goed op de hoogte is. De klant staat centraal, zonder jezelf te kort te doen.

Prioriteiten stellen kun je zelf. Een belangrijk deel van je takenpakket is de planning van de buitendienst. Die stem je af op de vraag en de capaciteit. Daarbij hou je rekening met alle verschillende mensen waarmee je te maken krijgt. Jij weet dat service verlenen betekent dat dingen vaak net anders lopen dan je bedacht had. Een bepaalde tijdsdruk vind jij wel prettig en schakelen tussen verschillende taken kun je goed. Jij relativeert, houdt vast aan je prioriteiten en blijft goed presteren.

Alle contactmomenten met onze klanten en je buitendienstcollega’s leveren je veel inzichten op. Die inzichten structureer je en je ideeën daarover deel je. Zodat we BRM met z’n allen iedere dag nóg een beetje beter kunnen maken.

Wat bieden we je?

  • Een uitdagende en afwisselende baan in een groeiende organisatie met een jong team
  • Een fulltime salaris van €2.650 bruto als je 3 jaar ervaring hebt in een vergelijkbare rol. Minder, meer of andere ervaring? Dan kijken we naar wat passend is.
  • 25 vakantiedagen
  • Een reiskosten- en telefoonvergoeding
  • Een pensioenregeling

Ben jij het?

  • Je bent minimaal 24 uur per week beschikbaar, op 3 aansluitende dagen, van 8 tot 5 uur
  • Je spreekt en schrijft Nederlands en Engels. Als je geen Duits kunt, zou je dat willen leren
  • Je hebt technisch inzicht. Een technische opleiding is handig, maar geen must
  • Je hebt ervaring met werken in een ERP-systeem
  • Je werk- en denkniveau is mbo-4
Bus BRM Lasers voor het pand in Winterswijk

Geïnteresseerd?

We vinden het belangrijk dat ons team net zo divers is als onze doelgroep. Iedereen is anders en juist de verschillen in mensen helpen ons om een nog beter BRM te zijn. Daarom zijn we benieuwd naar wie jíj bent!

Wil je ontdekken hoeveel impact jij kunt hebben als Supportmedewerker bij BRM? Of heb je specifieke vragen? Laat het weten, dan hoor je snel van ons.

Solliciteer

Met deze vacature willen we zelf onze nieuwe collega werven. Dit is dan ook géén oproep voor acquisitie. Cv’s die we ongevraagd van recruitmentbureaus krijgen, nemen we niet in behandeling.

Download jouw gratis brochure
Go
Chat via WhatsApp

Welke lasermachine moet ik hebben?

Bekijk onze overzichtspagina met lasermachines of laat je
vrijblijvend adviseren.

+31 544 350320